Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
18. marts 2006 - 18:05 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Har du været til terminsprøve i erhvervscase om bolia.com? (hhx)

Hej!

Hvis du kan svare ja til titlen, har resultatet af opgaven liggende og tilmeld gerne vil dele den med mig, hører jeg meget gerne fra dig :)
Avatar billede pippen Nybegynder
21. marts 2006 - 08:43 #1
jep har været oppe i den men det var til eksamen. Var oppe i den IT-mæssige del.
Hvis du vil have den alligevel så bare skriv'
Avatar billede pippen Nybegynder
21. marts 2006 - 09:13 #2
ups undskyld det var newline jeg var til eksamen i, men har også lavet bolia og har den nok liggende på min stationær. Kan ikke lige huske om jeg havde den i den IT-mæssige del eller Erhvervsøkonomi/Afsætning. Men igen sig til hvis du er interesseret.
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
21. marts 2006 - 09:53 #3
Jeg vil også meget gerne kigge lidt i IT-casen :)
Avatar billede pippen Nybegynder
21. marts 2006 - 10:22 #4
Okay skal se om jeg kan finde den når jeg kommer hjem fra skole, men hvilken skole går du på?
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
21. marts 2006 - 11:09 #5
Varde, så er det tæt på dig?
Avatar billede pippen Nybegynder
21. marts 2006 - 11:09 #6
Som IT-case har jeg, Odense zoo, Bolia og Newline
Som Erhvervscase har jeg, Aarstidene og måske Bolia, mener jeg har lavet den som erhvervscase men skal nok lige kigge efter den

Er det noget af det du er interesseret i ?
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
21. marts 2006 - 11:45 #7
Jeg er sådan set kun interesseret i Bolia-casen da det er den eneste vi arbejder med... Men kunne være rigtig lækkert hvis du har den som erhvervscase, men mindst lige så godt som IT-case :)
Avatar billede pippen Nybegynder
21. marts 2006 - 12:06 #8
hvis du skriver din email så sender jeg bolia til dig som IT-case og sender også den som erhvervscase hvis jeg kan finde den
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
21. marts 2006 - 12:40 #9
jeg@elskermad.dk :)
Avatar billede pippen Nybegynder
21. marts 2006 - 14:24 #10
Jeg har sendt bolia til dig som erhvervscase og et bilag.
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
21. marts 2006 - 14:35 #11
supert - havde du den også som IT-case ville det også være kanont!
husk at smide et svar
Avatar billede pippen Nybegynder
21. marts 2006 - 14:58 #12
Så har jeg også sendt den som IT-case
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
21. marts 2006 - 15:56 #13
Jeg siger rigtigt mange tak for hjælpen :D