Avatar billede rene_mouze Nybegynder
18. marts 2006 - 14:12 Der er 2 kommentarer

Google Adwords Hjælp

En eller anden der kan hjælpe mig med Adwords, jeg har oprettet 2 styks reklamer derinde, byder 5 kr per hit. Men hvis jeg søger efter de keywords jeg har sat på kommer min side ikke frem som reklame, kun konkurenternes reklamer vises :(

De er sat som aktive, og mine placeringer iflg. google selv skulle være 1-3, eller 4-6 (Gør lige an på hvilke ord den tager med)

Jeg har bedt om at betale med Dankort, og har oprettet creditkort info osv.

Skal virkelig ha gang i de reklamer idag, oprettede dem igår og satte dem igang med budget på 500 kr per styk om dagen og klik pris på de 5 kr. men ikke en eneste fremvisning eller hit eller noget som helst.

Hjælp plz, en eller anden
Avatar billede logancale Nybegynder
21. marts 2006 - 19:34 #1
Jeg vil gerne hjælpe dig.  Har du mulig for at sende mig dit log-in og password til dig konto på Adwords, så jeg kan se hvad der er galt med aktiveringen af dine Adwords?

R.

Logan Cale
Avatar billede ALS Praktikant
02. maj 2006 - 15:32 #2
<SNIP>Jeg har bedt om at betale med Dankort, og har oprettet creditkort info osv.</SNIP>

Du kan ikke betale med Dankort på Google Adwords. Det er ikke en Dansk side, så de aner ikke hvad et Dankort er for noget ;o)
De modtager kun betaling med de internationale kort MasterCard, American Express og Visa.