Avatar billede 2paz Nybegynder
17. marts 2006 - 21:13 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Kan ikke brænde dvd

1.
Jeg mener at jeg - da jeg for et par år siden købte min pc - købte et drev der også kan brænde dvd'er. Men jeg kan ikke få det til at fungere.

2.
Et spørgsmål mere: Kan det på en eller anden måde lade sig gøre at omdøbe filer der ligger på en *cd*? Hvis man forsøger får jo beskeden; 'Adgang nægtet'.
Avatar billede 2paz Nybegynder
17. marts 2006 - 21:15 #1
Nå, nu glemte jeg at flytte prikken til 60 point. Håber det går alligevel.
Avatar billede lablo Nybegynder
17. marts 2006 - 21:16 #2
har du brænder software ? eller hvad er det der ikke virker

til spm 2 det kan du ikke når først de er brændt, så skal du lægge filerne ned på Harddisken og omdøbe og derefter brænde dem
Avatar billede 2paz Nybegynder
17. marts 2006 - 21:34 #3
Jeg har noget der hedder Sonic. Er noget med dvd. men kan ikke finde ud af om det skal bruges til at brænde eller hvordan det fungere.
Kan jeg bruge et andet program (for at finde ud af det)?
Avatar billede lablo Nybegynder
17. marts 2006 - 21:36 #4
det findes www.nero.com som er et sublimt stykke software, du kan evt prøve et hente trial versionen og se om det pengene værd (det syntes jeg det er ;-)
Avatar billede 2paz Nybegynder
17. marts 2006 - 21:43 #5
Ok.
Jeg troede man bare kunne gøre med Xp som når man brænder cd'er. det kan man altså ikke.

---

En sidste ting. kan man konvertere formaterne avi og wmv til mpg - ved du det?
Avatar billede lablo Nybegynder
17. marts 2006 - 21:48 #6
der burde være en brænde funktion i XP men den benytter jeg mig ikke af, jeg bryder mig personlig ikke om den :-) men nero fungere suverænt og du kan brænde stort set alt via det program, det kan man ikke i XP

det sidste spørgsmål: du kan helt sikkert godt, du skal bare finde de korrekte tools der kan lave konverteringen, men jeg har ikke nogen praktisk erfaring med dette :-)
Avatar billede 2paz Nybegynder
17. marts 2006 - 21:51 #7
(Ævl, var kun wmv til mpg. Men ligemeget ...)
Avatar billede 2paz Nybegynder
17. marts 2006 - 21:51 #8
Ok - og tak.
Avatar billede lablo Nybegynder
17. marts 2006 - 21:56 #9
du er velkommen :-)
Avatar billede 2paz Nybegynder
20. marts 2006 - 00:20 #10
(Jo der er en brænde funktion i Xp, men med den kan jeg kun få lov til/finde ud af at brænde cd'er)