Avatar billede xneox Nybegynder
17. marts 2006 - 15:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

HJÆLP. ny os. kan ikke finde data.

Jeg har lige lagt windows xp 64bit imd på min system sidt.
Men på min anden disk siger den nu at der ikke er noget på. jeg kan slet ikke få adgang til den uden og formatere den. og det vil jeg jo ikke da der liger en del data på jeg ikke vil miste.
Hvordan får jeg den op og køre igen ??

/Tom
Avatar billede jvnega Nybegynder
17. marts 2006 - 19:21 #1
Er din anden disk formateret som FAT32?
Avatar billede xneox Nybegynder
17. marts 2006 - 22:08 #2
jeg menes og huske det er ntfs den var før.
det er som om det er partasioneringen der er sket noget med.
Avatar billede xneox Nybegynder
17. marts 2006 - 23:05 #3
Jeg har prøvet og køre en gratis version af getdata back fra runtime. og alt min data liger der stadig. Men jeg har ikke plads til at kopiere det nogen steder hen lige nu for at rede det inden disken skal formateres for at få gang i den igen. Og jeg har heller ikke en registreret udgave af programet så det kan slet lade sig at gøre for mig lige nu, men der findes sikkert freeware der kan det samme. Men kan det virkelig passe det er den eneste måde at få min data igen på?
Avatar billede xneox Nybegynder
20. marts 2006 - 00:32 #4
ga op. koebte et program.