Avatar billede pacman Nybegynder
17. marts 2006 - 01:51 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjælp med at finde et 3510 datakabel

Da jeg skal have smidt en primitiv sms gateway på benene,
har jeg siddet og ledt efter et datakabel til en nokia 3510
(jeg har telefonen liggende)

Desværre er datakabler til den, i en ikke-usb udgave svære at finde i danmark..
(af understøttelses årsager skal det ikke være usb)

Jeg har dog langt om længe fundet noget i danmark.
- Prisen er jeg dog ikke helt tilfreds med.

Derfor havde jeg håbet at der var en der havde lyst til at hjælpe mig med at søge efter et?

Det jeg har fundet (efter grundig søgning), er følgende:
http://www.onlinesalg.dk/webshop2/Produkt.asp?Produktnr=82708&Varegr1id=12142&Varegr2id=19992

Prisen er dog i overkanten..
- Med det hele, bliver det omkring 200kr for det skide datakabel.

...det burde kunne findes til den halve pris...
Avatar billede pacman Nybegynder
17. marts 2006 - 01:53 #1
NB: Bemærk venligst at jeg skrev det IKKE måtte være USB
Avatar billede 2003-fyren Nybegynder
17. marts 2006 - 01:54 #2
Avatar billede pacman Nybegynder
17. marts 2006 - 01:57 #3
haha - jeg har været inde på t-hansen 2-3 (4?) gange for at kigge efter det... utroligt at det er lykkedes mig at gentagende overse det på den måde..
du er sej :)

lader lige spørgsmålet stå åbent til andre forslag.
Avatar billede 2003-fyren Nybegynder
17. marts 2006 - 02:00 #4
du finder det ikke billigere (medmindre du selv laver et), købte et selv da jeg skulle låse en telefon op, og modificerede kablet ;)
Avatar billede pacman Nybegynder
17. marts 2006 - 02:07 #5
Jeg har været forbi http://www.panuworld.net/nuukiaworld/hardware/cables/index.htm - hvor der er guides til at lave egne kabler.. men det var lige i overkanten for mig :)

jeg er i gang med at bestille kablet hos t-hansen nu :)

tror bare jeg går i seng bagefter.. tænkte at jeg nok hellere måtte gå i seng efter at have overset det kabel så mange gange :)

glæder mig til at komme i gang med min linux sms gateway :)

-- mange mange tak!