Avatar billede sunmad Nybegynder
16. marts 2006 - 10:48 Der er 5 kommentarer

Bærbar i pink

Min datter ønsker sig en bærbar pc til sin fødselsdag, men kabinettet (kassen) skal være i pink (lyserødt). Er der nogen her der ved om man overhovedet kan få bærbare i den farve? Og hvis ja, hvor går man hen og køber en?
Avatar billede dragonknight Juniormester
16. marts 2006 - 11:03 #1
Det har jeg aldrig set, men en måde at få det, er at få forhandleren til at tage skallen af låget af, og så få en autolakker til at male det pink. Når det er tørt, så kan forhandleren montere skallen igen.
Avatar billede ladyhawke Novice
16. marts 2006 - 11:06 #2
Zepto tilbyder mulighed for at låget kan blive malet/trykt i den farve/det billede du vil have...
Avatar billede james_t_dk Juniormester
16. marts 2006 - 12:20 #3
Der er et firma der lever af at farve apple Ibooks i kundens personlige farve, men ellers kan man jo selv gøre det: http://www.moonpost.com/jeremy/archives/001878.shtml
Avatar billede james_t_dk Juniormester
16. marts 2006 - 12:24 #4
Avatar billede james_t_dk Juniormester
16. marts 2006 - 12:32 #5