Avatar billede nk_bitsch Nybegynder
15. marts 2006 - 16:33 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Forwarding fra cisco 677 til Linksys WRT54G

Hej Eksperter.
Jeg har en cisco 677 modem/router jeg skal have til at forwarde nogle porte til min trådløse router, så jeg kan forwarde dem videre til min computer. Men jeg kan simpelthen ikke få det til at fungere.
Jeg kan godt få forwarded en port til min computer hvis jeg slutter den direkte til Cisco'en, men kan ikke få den forwarded til den trådløse router. Håber i kan hjælpe.

Niels
Avatar billede drgonzo Praktikant
15. marts 2006 - 16:51 #1
har du været inde på den trådløse router og prøvet at åbne porten i dens setup?
Avatar billede nk_bitsch Nybegynder
15. marts 2006 - 16:52 #2
Altså jeg har forwarded porten fra den trådløse til computen, men er der også en indgående port til trådløse der skal åbnes? og hvordan
Avatar billede lemling Nybegynder
15. marts 2006 - 17:07 #3
Du skal først finde ud af hvad for et ip din router har fået fra modemet, og forwarde det i dit cisco modem og dernæst forwarde det i din router til din pc´s ip adr.

Det er lidt tricky når man kører med en router fremfor et AP ;)

Flemming
Avatar billede nk_bitsch Nybegynder
15. marts 2006 - 17:09 #4
okay :) men hvordan finder jeg så lettest ud af det?
Avatar billede lemling Nybegynder
15. marts 2006 - 17:10 #5
du skal ind i din router og se hvad ip den har fået fra dit cisco modem og derefter skal du ind og forwarde det i dit modem og derefter skal du ind og forwarde de porte du skal bruge i din linksysrouter...
Avatar billede nk_bitsch Nybegynder
15. marts 2006 - 17:16 #6
Fantastisk.. det virker nu.. mange tak.. point på vej til dig!
Avatar billede lemling Nybegynder
15. marts 2006 - 17:18 #7
Det var skam så lidt, man er jo til for at hjælpe ;)