Avatar billede t-m-s Nybegynder
14. marts 2006 - 21:15 Der er 1 kommentar

Philips Wireless Notebook Adapter problem

Hej.
Har en bærbar med et Philips Wireless Notebook Adapter kort i. ( http://www.consumer.philips.com/consumer/catalog/product.jsp?language=da&country=DK&catalogType=CONSUMER&productId=CPWNA100_00_DK_CONSUMER ).
Den er forbundet med Philips Wireless Base Station.

Den fungerede fint nok, indtil det skulle krypteres.
Gik ind i Base station og satte det op til 128bit kryptering. (web)

Så satte jeg Philips Wireless Notebook Adapter kortet op, og kunne godt komme på nettet. Så var alt jo fint nok. Lige indtil jeg genstartede den bærbar, så kunne den ikke komme på. Det ser ud til at den connecter til nætværket, men kan ikke komme på nettet eller ind i Base station. Hvis jeg så går ind i intillinger for kryptering på det kort det sidder i bærbaren (Philips Wireless Notebook Adapter) og så skriver passwordet igen og trykker på gem indstilliger, connecter den igen til netværket, og alt virker som det skal.

Hvorfor dælen virker det ikke når den starter op?
Hvorfor vil den ikke connecte rigtigt når den starter op?
Har været alle indstillinger igennem, kan ikke se hvad der er galt.

Har hentet de nyeste drivere til Philips Wireless Notebook Adapter uden held.

/TMS
Avatar billede t-m-s Nybegynder
15. marts 2006 - 15:49 #1
Some help, plz? :)