Avatar billede faramir Nybegynder
14. marts 2006 - 18:58 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Cubase SX3 lydproblemer med effekter!

Hej eksperter!

Jeg har lige fået Cubase SX 3 sammen med et M-Audio Firewire Solo lydkort. Problemet er nu at når jeg sætter nogle effekter på får jeg ikke effekten at høre før EFTER en optagelse. Altså, jeg får kun en ren guitarlyd som output både før og under indspilling. Og kan først høre det rigtige output når jeg afspiller optagelsen efterfølgende.
Hvad kan jeg gøre?
Avatar billede arbogast Nybegynder
16. marts 2006 - 20:13 #1
Har du klikket på monitorknappen på det spor du optager på?
Avatar billede faramir Nybegynder
17. marts 2006 - 08:19 #2
Hej alle sammen!

Jeg fandt ud af at programmet som standard havde ombyttet output kanalerne. Så nu virker det! Undskyld ulejligheden.