Avatar billede rips Nybegynder
14. marts 2006 - 14:49 Der er 9 kommentarer

Defekt netkort i bærbar

Harj..

jeg har en veninde der i fuldskab har hevet netstikket ud af hendes bærbare. Nu er netkortet så gået i stykker.. Hvad vil være den billigste måde at få lavet det på?

Det nemmeste for hende ville være at gå i Fona og få det lavet, men er det ikke kanon dyrt?

\\KSR
Avatar billede rips Nybegynder
14. marts 2006 - 14:52 #1
Det skal lige siges at den er købt over nettet..
Avatar billede rhandersen Nybegynder
14. marts 2006 - 14:57 #2
Tag ind til en pc-forretning, jeg tror det kan gøres for 400-1000 kr.
Avatar billede gurly Praktikant
14. marts 2006 - 15:02 #3
Ja det vil jo være at du skiller den og finder ud af hvad det er for et netkort, så kan vi nok finde det på nettet. men ok en bærbar er bestemt ikke det letteste at rode med  c",) hvad er det for en bærbar  mærke / model / typenummer ?
alternativet er vel den nærmeste pc nørd handel nede om hjørnet, der må findes en i nærheden af jer også, en hvor i snakker med manden der laver det i ejet værksted. han kan også bedre give en pris
Avatar billede gurly Praktikant
14. marts 2006 - 15:03 #4
og ja fona kan blive dyrt og tage tid *GG*
Avatar billede michael_mortensen Nybegynder
14. marts 2006 - 15:46 #5
Køb et PCMCIA netkort hvis det ikke er en alt for ny computer.
Kan købes for meget billige penge. :)
Avatar billede michael_mortensen Nybegynder
14. marts 2006 - 15:47 #6
Desuden er det ikke sådan at skifte i en bærbar.

Der sidder tit et såkaldt MiniPCI kort i selve computere, det er let nok.

Det er straks en anden sat at sætte et RJ45 stik på et bundkort igen hvor noget måske er knækket.. :-)
Avatar billede _et Praktikant
14. marts 2006 - 15:52 #7
Hvad med et PCMCIA netkort. og så skide på det gamle.

Det koster under 150,- kr.
Avatar billede _et Praktikant
14. marts 2006 - 15:52 #8
Nå der var forslået :-)
Avatar billede hr.usb Nybegynder
15. marts 2006 - 07:35 #9