Avatar billede softe Nybegynder
13. marts 2006 - 00:53 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Backpacker problem

Hej xperter,

Jeg er en 21 aarig ung mand som roadtripper i USA. Jeg oplever landet indefra, dvs. jeg har koebt en bil og ser "det hele". Desvaerre har det vist sig at min nuvaerende rejsepartner er "lidt" smaa psykotisk, og derfor leder jeg desperat efter en ny.

Jeg har en god minivan hvori man kan sove, telt, grej, kontakter over hele landet og ikke mindst gaa-paa-mod! Jeg er ekstremt udadgaaende, og elsker at moede nye mennesker.

Er der nogle der kender til en hjemmeside(R!!), hvor jeg kan soege efter en ny. Altsaa en som maaske staar i samme problem som jeg, eller som bare er frisk paa at komme afsted. Det ville vaere fedt hvis der var nogle paa forskellige sprog - f.eks. en svensk eller en norsk side. Eller hvis nogle kender til en amerikansk side - ja saa endnu bedre. Pt. er jeg i "sunny Florida" (Miami), og ja...

Hvem kender saadan nogle hjemmeside hvor man kan finde en ny partner? Den eneste jeg kender er www.backpacket.dk

Mvh. Soeren
Avatar billede drbean Nybegynder
13. marts 2006 - 08:12 #1
Prøv evt denne her side:
http://www.jysk-rejsebureau.dk/under_rejsen/rejseforum/fora/index.htm

Det lyder som om du har en god ferie... Håber du nyder det..
Avatar billede -thomas- Nybegynder
13. marts 2006 - 11:52 #2
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
13. marts 2006 - 12:27 #3
eller http//:outsite.org eller http//:outsitemagazine.dk
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
13. marts 2006 - 12:28 #4
www.outsitemagazine.dk den anden er uden www
Avatar billede softe Nybegynder
22. september 2006 - 15:20 #5
well.. nordic, thomas og drbean. Send lige svar
Avatar billede drbean Nybegynder
22. september 2006 - 16:35 #6
samler ikke på point... ellers tak ;-)
Avatar billede -thomas- Nybegynder
22. september 2006 - 20:38 #7
heller ikke mig :)
Avatar billede softe Nybegynder
23. september 2006 - 17:41 #8
Allright... Så lukker jeg - takker :)