Avatar billede pegazuz Mester
12. marts 2006 - 21:57 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

hvorfor er bogstaver store i min browser?

Jeg synes ikke, at jeg har ændret noget nogensteder, men pludselig synes bogstaver på de forskellige sider, jeg besøger, at være vokset betydeligt i størrelse.
Hvorfor gør de det, og hvordan ændrer jeg det tilbage?
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
12. marts 2006 - 22:06 #1
i toppen -> Vis -> teksstørrelse der ændrer du det. Hvorfor den er
ændret kan jeg ikke svare på
Avatar billede boxer Nybegynder
12. marts 2006 - 22:07 #2
Oppe i øverste menulinie vælger du Vis - Tekststørrelse. Sæt den til mellem.
Avatar billede pegazuz Mester
12. marts 2006 - 22:10 #3
tak for svarene. Sorry boxer - det var meningen, at pointene skulle deles.. :-(
Avatar billede makralle Nybegynder
12. marts 2006 - 22:38 #4
Man kan ændre tegnstørrelsen ved at holde ctrl nede og bruge scroll-hjulet samtidig. Måske dette sammentræf kan være sket under heftig surfing ;)
Avatar billede pegazuz Mester
12. marts 2006 - 22:46 #5
makralle> det er et rigtigt godt bud på hvordan det kan være sket:-)
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
13. marts 2006 - 09:18 #6
Avatar billede boxer Nybegynder
13. marts 2006 - 09:26 #7
Pegazuz -> Det er helt iorden. Halvamatoer var hurtigst og skal efter min mening have pointene. Så det er fint nok :o)