Avatar billede biacon Nybegynder
12. marts 2006 - 13:25 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Windows tast på IBM Thinkpad

Hej, er der nogen der har en god ide til hvad man bruge på en Thinkpad i stedet for windowstasten når den nu ikke er der ? Jeg mangler den hele tiden som genvejstast til især stifinder og Run
Avatar billede 5floor Nybegynder
12. marts 2006 - 17:33 #1
Jeg bruger personlig højre shift-tast som windows tast på min X31'er.
Via IBM's tastaturtilpasningsprogram kan du tildele windows-tast-funktion til en række forskeliige taster (heri blandt højre sift-tast).

Mvh
Mads
Avatar billede biacon Nybegynder
12. marts 2006 - 18:00 #2
Perfekt, det er lige det jeg har brug for. Men hvordan er det nu jeg giver dig pointene
Avatar billede 5floor Nybegynder
12. marts 2006 - 18:47 #3
Hej Biacon.
Du er kommet til selv at give dig points - but no worries, jeg jagter ikke point. Fedt du kunne bruge svaret.
Hey
Mads
Avatar billede biacon Nybegynder
13. marts 2006 - 07:58 #4
Hej igen, det er jeg ked af, sig til hvis jeg skal gøre et eller andet

Mvh. Jes
Avatar billede 5floor Nybegynder
13. marts 2006 - 08:19 #5
Hej Jes.
Det gør som sagt ikke noget. Andre er mere point-ivrige end jeg, og vil gerne have deres point. Det foregår sådan, at folk kommenterer dit spørgsmål. Dem der så har hjulpet dig med en løsning lægger et svar (kan godt være flere brugere). Du vælger så en eller flere brugeres svar og accepterer dem, og derved er spørgsmålet lukket og folk har fået deres point.
God mandag.

Mvh. Mads