Avatar billede lordcyrik Nybegynder
02. maj 2001 - 12:35 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

Download af site

Jeg skal bruge en DL manager som kan dl en side med mange undersider.. som både indeholder animationer flas stuff og en masse interaktive ting..

Siden der skal downloades fra er med password loggin med det burde ikke være et problem når der er logget ind..

den indbygget i windows er noget møj.. så den vil jeg ikke høre om :o)

op til 100 links i dybden skal kunne følges med dertilhørene billeder ..og alt hva der måtte være..

Avatar billede jones Nybegynder
02. maj 2001 - 12:37 #1
brug frontpage 2000 importsystem, det er dog ikke muligt at downloade serverside, filer.
Avatar billede prodic Mester
02. maj 2001 - 12:42 #2
Hvad skal du bruge det til???

jvf. Copyright reglen...
Avatar billede nil.dk Nybegynder
02. maj 2001 - 12:48 #3
prodic >>

Lad mig gætte.... downloade et helt pornosite så han er fri for at sidde og klikke på et billede ad gangen?

Eller downloade hele Dating.dk

eller måske Prodic.dk ???

*GGG*
Avatar billede jones Nybegynder
02. maj 2001 - 12:50 #4
*lååål*
Avatar billede prodic Mester
02. maj 2001 - 12:54 #5
Tænker mere i retning af Don\'t imitate - Innovate

Altså kig på andres og få inspiration af den vej.

Undrer mig bare over at han nævner sider med password adgang og download af sitet.
Det kan da ikke være helt fint i kanten.

hehe...downloade prodic.dk - hvis det kan tænde ham :-)
Avatar billede lordcyrik Nybegynder
02. maj 2001 - 12:54 #6
jaaa.. sikkert så jeg kan studere siderne offline i fred og ro.. og ved en højere hastighed..

på nuværendene tidspunkt gør jeg det online.. men er ikke videre tilfreds.. lad os beskrive det som \"arbejds-sider\".. altså ikke noget med warenz eller porno.. ren og skær arbejde.

import systemet virker nixen\'bixen.. den er jo kun til pynt og folk der har en frontpage serverside..

jeg mangler en med windows\'s indbygget muligheder.. som når du vælger at kunne bruge en side offline.. samt hvor dyb en side det skal være..

Avatar billede nil.dk Nybegynder
02. maj 2001 - 12:55 #7
Jeg er da sikker på at lordcyrik har en fornuftig forklaring... han har nok bare glemt at skrive den *GG*
Avatar billede jones Nybegynder
02. maj 2001 - 12:57 #8
Frontpage virker udemærket (har du prøvet)

du sætter den bare til at downloade uden begrænsinger.
Avatar billede lordcyrik Nybegynder
02. maj 2001 - 13:00 #9
hmm... i FP vælger jeg file og så import.. og tro mig.. der er ingen indstillinger.. og der kommer den med en error om at siden ikke har en FP server extension instaleret.

så hvis det er på en anden måde du mener lytter jeg gerne.. jeg er ikke videre xpert til fp
Avatar billede lordcyrik Nybegynder
02. maj 2001 - 13:02 #10
nil...  hehe..

og nej jeg er ikke igang med at create en side.. nærmere lære via den, dem er nok mere korekt beskrevet.. og det er mere indholdet der har min interesse en hvordan de har fixet deres frameset\'s..
Avatar billede jones Nybegynder
02. maj 2001 - 13:02 #11
okay du skal oprette et nyt websted, og så vælger ud guiden importer - skriver www. adressen, - fjerner.
Avatar billede mad_iztar Nybegynder
02. maj 2001 - 13:02 #12
Hvis du får fat på et program der hedder TelePortPro, så tror jeg at den er hjemme. Det kan downloade en hel hjemmeside (Lyd og billeder)
Avatar billede lordcyrik Nybegynder
02. maj 2001 - 13:04 #13
hmm... hvis jeg får sitet forærende på skive ville det sikkert osse hjælpe.. har du et link?
Avatar billede handmade Nybegynder
02. maj 2001 - 13:14 #14
Avatar billede lordcyrik Nybegynder
02. maj 2001 - 13:17 #15
oky.. kigger lige på det..
Avatar billede lordcyrik Nybegynder
02. maj 2001 - 13:22 #16
den gumler løs nu.. jeg ved om den kan klare det om ca 10 minutter.. (startsiden indeholder sindsygt meget)
Avatar billede tommyf Nybegynder
02. maj 2001 - 13:30 #17
\"Computer for alle\" - skrev engang om noget der hed BlackWidow/BlackWindow... noget lignende, måske kan det findes på www.downloads.com
Avatar billede lordcyrik Nybegynder
02. maj 2001 - 13:44 #18
kan ikke ummiddel bart få teleport til at følge mig.. tager lige et shot med blackwidow

>>handmade
tak for linket
Avatar billede handmade Nybegynder
02. maj 2001 - 14:31 #19
-->lordcyrik,

Jeg blev lige interesseret i projektet og har lige hentet HTTP Weazel på Tucows. Den er kanon :-)
Avatar billede kapla Nybegynder
02. maj 2001 - 15:11 #20
Avatar billede ajs Praktikant
02. maj 2001 - 15:49 #21
Programmet Teleport Pro er kanon til dette formål. Søg på \"Download Teleport Pro\" på metacrawler for at finde en begrænset version af dette program.
Avatar billede lordcyrik Nybegynder
25. juli 2001 - 08:46 #22
sorry guys..  men ingen af dem var istand til at downloade underliggendene flashsider som var det primære target.. problemet har jeg stadivæk ikke løst..
Avatar billede tommyf Nybegynder
25. juli 2001 - 10:31 #23
Selvfølgelig kan du ikke downloade en flash side.
Det ville være det samme som at downloade kildekoden til en ASP-fil.