Avatar billede torpmikkelsen Juniormester
11. marts 2006 - 16:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Doctype i Typo3

Hej Eksperter

Jeg er begyndt at lege lidt med Typo3. Men nu irriterer den doctype den automatisk smider ind mig.

Hvor kan man ændre doctypen i typo3?
Avatar billede torpmikkelsen Juniormester
06. december 2006 - 10:25 #1
Tilsyneladende ingen idéer
Avatar billede thomasclausen Nybegynder
13. oktober 2008 - 14:05 #2
Her er den kode jeg bruger når jeg definerer doctype for mine templates

config {
  doctype = xhtml_trans
  xhtmlDoctype = xhtml_trans
  xmlprologue = none
}

Hvis det ikke lige er den indstilling du har brug for er her en oversigt over hvilke andre muligheder der så er: http://klauskjeldsen.dk/2007/04/10/typo3-setting-xhtml-11-doctype/
Avatar billede olebole Juniormester
13. oktober 2008 - 14:09 #3
<ole>

Det må vel siges at være lidt sært, man ikke kan vælge en markup standard, der er velunderstøttet på WWW  =)

/mvh
</bole>