Avatar billede baqmand Nybegynder
10. marts 2006 - 21:05 Der er 14 kommentarer

problemer med at overføre musik til mp3afspiller? Creative xtra

God aften gutter og gutinder! :-)

Jeg har lige fået mig en Creative Zen xtra (60 gb), men har desværre ikke nogen software cd til afspilleren. Mit spørgsmål er altså, at hver gang jeg sætter afspilleren til, siger computeren at denne enhed kan arbejde hurtigere hvis man sætter den i en USB 2.0 højhastighedsport. Alt hvad jeg har gjort er at tage det stik som hørte med og sæt til afspilleren i den ene ende og i computeren i den anden. Men når jeg kigger i stifinder kan jeg ikke finde et "eksternt drev". Håber virkelig der er en som kan hjælpe mig
Avatar billede matcho Nybegynder
10. marts 2006 - 21:17 #1
spørgsmål:Har du XP med sp2.Og er der usb2 i maskinen.
Har du kikket i diskhåndtering om det er der det kan være du skal give det et drevbogstav og formatere det.
Prøv og slette usb i enhedshåndtering og genstarte.
Avatar billede baqmand Nybegynder
10. marts 2006 - 21:37 #2
undskyld men er ikke så meget en computerhaj til sådan noget.. hvordan gør man? prøvede med en ipod video og den kunne man se med det samme.
Avatar billede baqmand Nybegynder
10. marts 2006 - 21:41 #3
men jo jeg har windows xp.
Avatar billede matcho Nybegynder
10. marts 2006 - 21:44 #4
Kontrolpanel>system>hardware>enhedshåndtering>højreklik på usb normalt nederst tryk slet en efter en.Genstart
Avatar billede egr_sli Nybegynder
10. marts 2006 - 21:50 #5
prøv at downloade denne driver:
http://drivers.soft32.com/driver/download-Creative_Nomad_Jukebox_Zen_Xtra-22659.html
(tryk på den lille gule knap)
Den burde hjælpe, så windows kan finde afspilleren
Avatar billede baqmand Nybegynder
10. marts 2006 - 21:58 #6
har gjort som du sagde, men jeg kan stadig ikke se afspilleren. forresten egr sli, så er linket dødt når jeg prøver på at downloade programmet :-S
Avatar billede matcho Nybegynder
10. marts 2006 - 22:19 #7
Jeg prøvede bagmands link den side der kom frem efter du havde trykket på den gule oppe fo oven er et aktivt til drivers soft.
Avatar billede baqmand Nybegynder
10. marts 2006 - 22:25 #8
ja den går videre til en ny side. derefter trykker jeg på "Download Link 1" fordi den ikke selv går igang. Og så kan siden ikke vises.
Avatar billede matcho Nybegynder
10. marts 2006 - 22:40 #9
Prøv lidt under den gule der står creative med blåt se om der er noget der passer til din.
Det eneste jeg har haft mp3 afspiller var jeg rppede nogle og satte ind for en niece
Avatar billede matcho Nybegynder
10. marts 2006 - 22:58 #10
Hvis du ikke får den til at virke vil jeg råde dig til at prøve i en anden pc i morgen
Avatar billede baqmand Nybegynder
10. marts 2006 - 23:24 #11
ja det vil jeg gøre. men kan der være noget galt med afspilleren?
Avatar billede egr_sli Nybegynder
11. marts 2006 - 15:59 #12
nej, jeg tror ikke det er afspilleren. det er set gør at pc'en ikke kan finde kan finde et flytbart drev.
Avatar billede baqmand Nybegynder
11. november 2008 - 16:54 #13
gh
Avatar billede baqmand Nybegynder
11. november 2008 - 17:04 #14
en eller anden skriv lige et svar og få pointene. det er en gammel tråd som jeg gerne vil ha lukket. har fået ordnet det, men ingen har sendt et svar og fået de point