Avatar billede data_dude Nybegynder
09. marts 2006 - 19:05 Der er 1 kommentar

Stud.DOT.NET Søges!

I takt med at antallet af opgaver bliver større og større søger Projuice I/S nu hjælp
fra unge studerende, der (som os selv) ønsker at give SU'en et supplement. Det er intet
krav at du er studerende indenfor informationsteknologi, men det er en fordel at du generelt
er under uddannelse, da du så vil passe perfekt ind i resten af virksomhedens struktur,
hvor tiden til andet arbejde, i perioder, kan variere.

Vi søger primært personer, der besidder evner inden for ASP.NET (VB.NET & C#) og ASP (VBScript), hvor
samarbejde med databaser, XML/XSLT, filer o.lign. er solide arbejdsområder.
Vi forventer, at du er punktlig og dermed kan holde en deadline.
Endvidere ser vi gerne, at du formår at identificere eventuelle problemer ved udkast
modtaget fra kunder.
Det er ligeledes en fordel, hvis du er i stand til koble den tekniske del sammen med den grafiske.

Lyder dette som noget for dig bedes du sende din ansøgning til
andreas@projuice.dk, mærket "Stud.dot.net".
NB! Referencer er ikke en forudsætning for ansættelse.

I tilfælde af spørgsmål bedes du kontakte
Andreas Albeck via andreas@projuice.dk

På forhånd tak,

Projuice I/S / Andreas Albeck, Teknisk ansvarlig
Avatar billede -master-d- Nybegynder
10. marts 2006 - 07:33 #1
Har sendt en mail igår :)