Avatar billede amason Nybegynder
01. maj 2001 - 23:36 Der er 4 kommentarer

modem

Har sat brugt eicon isdn modem til , hvordant ændrer jeg fra 128 til 64 tilslutning da der ellers ikke kan ringes op til mig på tlf.
Avatar billede bratkid Nybegynder
02. maj 2001 - 00:34 #1
på den cd-rom der fulgte med isdn modem  er der et program..installer det hvis du ikke allerede har gjort det...ja alting er faktisk ret selvsigende herefter
Avatar billede jensb Nybegynder
03. maj 2001 - 17:50 #2
Hvis du ikke har CD\'en er det også muligt at lave ændringen i hyperterminal.

Jeg kan selvfølgelig ikke lige huske hvad man skal skrive i hyperterminal for at ændre...ring eventuelt til TeleDanmark og hør hvilke kommandoer du skal bruge
Avatar billede fjorbak Seniormester
04. maj 2001 - 22:10 #3
Hej amason

Da du installerede din eicon var der mulighed for at sætte modemet op til en eller begge kanaler, og gå ind og find denne opsætning i programmer der skal det  være muligt at sætte til henh. en eller to kanaler. Husk på at både opkaldstakst og ekstra betalinger ved opkobling på begge linier.
Modemet kan stå og blaffe så det kan blive et dyrt forhold, modemet blaffer det vil sige at hvis der ikke mulighed for at bringe tinge frem hurtigt til de 128 kbps så kobler det ne og hvis det kan komme frem starter det den anden linie

fjorbak
Avatar billede dann Nybegynder
18. juni 2001 - 20:50 #4
Det kommer lidt an på hvilken version af konfigurationsprogrammet, som du har installeret. Men ligegyldigt hvilken version, så kan jeg fortælle dig at du skal vælre PPP istedet for MPPP (Multilink PPP) i dette program under en indstilling kaldet protokoller (et faneblad i det nyeste program).