Avatar billede carsten28 Nybegynder
07. marts 2006 - 16:27 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvordan afinst. jeg office 2000 "Ordenligt"

Hej

Der er noget galt med min Outlook, og sidste udvej er nu at afinst. office 2000 og instalere det igen.

Når jeg feks. prøver at slette mine mails, går den ned og svare ikke i lang tid. Så til sidst kommer der en fejlmeddelse at den ikke kan finde eller har adgang til: C:\Documents and settings\Carsten Østergaard\lokale instilinger\applications data\microsoft\outlook\private mapper.pst

Men når jeg afinst. og instalere den igen kommer mine mails mv. frem igen og problemer løses ikke!!!

Jeg har lavet en backup af mine mails! Så jeg vil bare gerne have slettet office og starte forfra igen.

Er der en som har en god ide????

Mvh
Carsten
Avatar billede summer Mester
07. marts 2006 - 17:24 #1
Smæk cd i og den begynder at køre. Nu får du mulighederne: "Fjern installationen" eller "Reparer Office" - Er det den fremgangsmåde du har brugt?
Avatar billede leif Seniormester
07. marts 2006 - 17:32 #2
På stien C:\Documents and settings\Carsten Østergaard\lokale instilinger\applications data\microsoft\outlook\ ligger der nogen filer slet dem efter du har fjernet Office, de slettes ikke sammen med Afinstallationen da det er i disse filer dine emails ligger.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
08. marts 2006 - 08:24 #3
Eller du kan hente Microsofts program til at slette "leftovers" fra installationen: http://support.microsoft.com/kb/239938/EN-US/
Avatar billede carsten28 Nybegynder
08. marts 2006 - 10:13 #4
ja, jeg har brugt fjern office fra cd´en.

Det er lidt underligt men det ser ud til at jeg mangler hele mapper C:\Documents and settings\Carsten Østergaard\lokale instilinger\applications data\microsoft\outlook\

Eller du kan hente Microsofts program til at slette "leftovers" fra installationen: http://support.microsoft.com/kb/239938/EN-US/ - Den virker ikke når jeg har windows XP
Avatar billede leif Seniormester
08. marts 2006 - 10:18 #5
Tingene ligger som skjulte filer og mapper.
Avatar billede carsten28 Nybegynder
08. marts 2006 - 10:20 #6
Dumt spørgsmål!! Hvordan finder jeg dem så?
Avatar billede carsten28 Nybegynder
08. marts 2006 - 17:02 #7
Hej Leif

Det er ordnet nu!! Tak for hjælpen!

Vil du ikke lige sende mig et svar!

Mvh
Carsten
Avatar billede summer Mester
28. marts 2008 - 07:48 #8
Lukketid??