Avatar billede fluii Nybegynder
07. marts 2006 - 16:07 Der er 1 kommentar

Reducere tiden for generering af ASP-side

Jeg er i gang med at lave et bookningsystem i asp, som skal køre på en server med WinXP med IIS og MySQL.

Det er vigtigt at siden genereres meget hurtigt, så hvordan kan jeg optimere den tid det tager serveren at generere siden?

Der udføres kun ét kald af gangen, så der er ikke brug for understøttelse af mange brugere, kun at én side bliver genereret hurtigtere.

Har overvejet en P4 3.0ghz med 512mb pc5400

Er hardværen ok, kan man med fordel smide iis over i rammen, er Windows2003 Server et bedre valg, eller er der nogle indstillinger i IIS/asp der kan pilles ved ?
Avatar billede fluii Nybegynder
14. marts 2006 - 23:05 #1
...igen der har forstand på overstående??