Avatar billede deepcore Nybegynder
07. marts 2006 - 15:31 Der er 7 kommentarer

program til unlock a siemens a60. har selv datakabel.

Hejsa. jeg har andskaffet en stribe aldrende siemens a60 telefoner som jeg skal bruge til et projekt.

Desværre er de alle simlåste til diverse net.

Jeg har selv et datakabel, men må indrømme at jeg ikke kan finde noget software der kan klare det.
¨
nogen ideer?

point gives til den der giver mig et link til et gratis stykke software der kan klare den side af sagen.
Avatar billede Stigers Juniormester
07. marts 2006 - 15:40 #1
Avatar billede Stigers Juniormester
07. marts 2006 - 15:40 #2
Avatar billede Stigers Juniormester
07. marts 2006 - 15:41 #3
Højreklik og gem som ellers virker download ikke.
Avatar billede deepcore Nybegynder
07. marts 2006 - 17:49 #4
første link kræver adgangskode
andet link er kun til direkte at overskrive firmwaren, hvilket er lidt drastisk

nogen anden ide?
Avatar billede Stigers Juniormester
07. marts 2006 - 19:38 #5
hmm???

Kommentar: esuger
07/03-2006 15:40:09 http://honzahavana.com/a/freiav18.zip

Kommentar: esuger
07/03-2006 15:41:35 Højreklik og gem som ellers virker download ikke.
Avatar billede Stigers Juniormester
07. marts 2006 - 19:39 #6
"andet link er kun til direkte at overskrive firmwaren, hvilket er lidt drastisk"

Hvad med at læse det jeg linker til :)
Avatar billede deepcore Nybegynder
13. april 2006 - 15:39 #7
jeg blev nødt til at købe et specielt flash cable først, så det er derfor jeg ikke har svaret før, der er dog et problem med freia. det nægter at flashe telefonen. Det er formentligt pga. noget med "testpoint". der er til andre telefoner en måde at komme rundt om det på ved at køre et javaprog der fjerner det, men siemens a60 har ikke java support...

nogen ideer?