Avatar billede medjeti Nybegynder
06. marts 2006 - 01:44 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Validator knyttet til én knap

Heyhey,

Jeg har en form med et par input-felter, der hver har en RequiredFieldValidator tilknyttet. Udover min Submit-knap har jeg et par LinkButtons til brug i navigationen. Problemet er, at Validator'ne råber op ligemeget hvilken control der fyrer postback'et, men jeg er jo kun ude efter at validere inputtet hvis der trykkes Submit.
Hvordan begrænser jeg (nemmest :) valideringen til bare denne ene knap?

På forhånd tak for input...
Avatar billede thrytter Nybegynder
06. marts 2006 - 08:01 #1
Kan løses ved at sætte CausesValidation="False" på dine LinkButton's.
Avatar billede medjeti Nybegynder
06. marts 2006 - 10:36 #2
Tak for tippet, du er alletiders!