Avatar billede futkarl Nybegynder
05. marts 2006 - 00:27 Der er 4 kommentarer

Bøvl med tynd klient

Jeg er psykiater! Der kommer af og til en klient op til mig og jamrer sig omkring hendes problemer! Hun fabler om dit og dat! Hun er simpelthen så tynd, at jeg tror hun lider af spiseværing! Det er en meget tynd klient! HVA HULEN SKAL JEG GØRE!
Avatar billede nva Praktikant
05. marts 2006 - 01:03 #1
Du skal give hende halvejs bulimi - altså hun skal spise men IKKE kaste op ;)
Avatar billede coderdk Praktikant
05. marts 2006 - 01:32 #2
Du har postet dette indlæg et forkert sted. Det er under hardware, så vi kan kun hjælpe dig hvis din patient har en hammer eller lignende med.
Avatar billede huset Praktikant
05. marts 2006 - 11:17 #3
spaden er tilbage!

Anmeldt
Avatar billede jacla Nybegynder
14. marts 2006 - 04:38 #4
Det er dig der har brug for en Psykiater.