Avatar billede anysom Nybegynder
04. marts 2006 - 15:00 Der er 1 kommentar

Systemfejl og sort skærm ved start af computer

Hej jeg har seriøst brug for hjælp..

Jeg har købt to nye kølere til min computer (en Zalman VF700-Cu og en CNPS7700-Cu) til henholdsvis mit radeon 9800 Xt grafikkort og min pentium 4 3,0 GHz processor. Det skal lige siges at mit bundkort er et Asus P4C800 E-Deluxe..
Det skulle gerne være sat korrekt i, men når jeg starter den op reagerer skærmen slet ikke, plus at der fra højtalerne kommer en fejlmeddelelse i en forvrænget stemme der siger "System failure og noget mere jeg ikke kan høre"... Dette bliver den ved med at gentage hele tiden og der sker ikke andet.

Jeg har prøvet at tage grafikkortet ud og starte uden det. Sammen fejl.

Jeg har prøvet at sætte den gamle cpu køler på. Stadig samme fejl..

Så ved ikke helt hvad problemet er. Please hjælp mig
Avatar billede kenp Novice
06. marts 2006 - 11:07 #1
Prøv at oprette i den rigtige kategori.. denne du har valgt er til fejl på eksperten.. du har nok størrer chance for hjælp ved at vælge hardware kategorien i stedet for.

så luk her og opret i den anden kategori