Avatar billede skawboen Nybegynder
01. maj 2001 - 18:34 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

hvordan får jeg mit webcam live på min hjemmeside

hvordan får jeg mit webcam live på min hjemmeside håber i kan hjælpe mig med
nogle gode råd
Avatar billede makse Nybegynder
01. maj 2001 - 18:37 #1
Avatar billede no_doubt Nybegynder
01. maj 2001 - 18:37 #2
skal det køre fast eller et billede med x antal sekunders mellemrum ?
Avatar billede no_doubt Nybegynder
01. maj 2001 - 18:39 #3
send en mail til : mark.mikkelsen@mail.dk og skriv hvad du vil have så skal jeg sende en løsning tilbage til dig :-)
Avatar billede hoejrup Nybegynder
01. maj 2001 - 19:42 #4
Du sætter din webcam software til at gemme et jpg billede med eks. navnet cam.jpg. Og sætter følgende kode ind på siden:

Reload af webcam billede på side:

<script type=\"text/javascript\" language=\"JavaScript1.2\">
function set_timer()
{
      setTimeout(\"reload_cam()\", 5000);
}
function reload_cam()
{
    var im;
      im=\"cam.jpg\"+\"?\"+Math.floor(100000*Math.random()+1);
        document.webcam.src = im;
}
</script>

/per
Avatar billede skawboen Nybegynder
02. maj 2001 - 10:16 #5
Tak for hjælpen
Avatar billede hoejrup Nybegynder
02. maj 2001 - 10:50 #6
Velbekomme.

/per