Avatar billede arminc Nybegynder
03. marts 2006 - 21:12 Der er 4 kommentarer

kan ikke synce mellem IPAQ rx1950 og pc

jeg har installeret activesync 4.1 den står og prøver at få forbindelse men får det ikke
Avatar billede rbrander Nybegynder
04. marts 2006 - 09:00 #1
Jeg har prøvet det samme....det viste sig at være min Firewall der blokerede for kommunikationen...prøv at slå den fra hvis du har en!
Avatar billede arminc Nybegynder
08. marts 2006 - 21:52 #2
Det virkede ikke desværre. Firewallen var allerede slået fra. hmm
Avatar billede rbrander Nybegynder
10. marts 2006 - 16:31 #3
Nå men så har jeg også hørt at hvis man bruger windows mobile 3 så skal man benytte version 3.8 af active sync.
Desuden ved jeg at microsoft arbejder på at udbedre de fejl der er i version 4.1 af active sync.
Avatar billede arminc Nybegynder
10. marts 2006 - 21:06 #4
det er en mobile 5.0. den vil gerne synce på arb. Jeg prøvede dog først hjemme