Avatar billede sako Nybegynder
02. marts 2006 - 20:13 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Pris på katalogvisning

Hej

Er der nogen der vil give en pris på en "katalog viser".

Effekten skal laves på samme måde som: http://www.testwebsite.dk/katalog/index.html - men der er følgende krav:

- der skal laves en loader på billederne.
- siderne skal hentes dynamisk - dvs. billederne ligges i en mappe og hentes ind.
- Størrelsen på siderne skal sættes dynamisk så der kan bruge forskellige formater på katalogerne.
- billederne skal vises 2 og 2 - men forside og bagside alene.

Det var vist alt :-)
Avatar billede ljm21 Praktikant
02. marts 2006 - 20:17 #1
Jeg vil gerne give et bud på opgaven. Du kan kontakte mig på program1@program1.dk

Venlig Hilsen
Lars Mikkelsen
program1.dk
Avatar billede ali.k Nybegynder
02. marts 2006 - 20:35 #2
Jeg vil også gerne give et bud på opgaven: ali299 snabelA msn punktum com
Avatar billede pehory Nybegynder
02. marts 2006 - 20:36 #3
Jeg vil også godt give et bud - skriv til mig på peter snabela peterrytter punktum dk
Avatar billede sako Nybegynder
02. marts 2006 - 20:38 #4
jeg venter lige et par timer - så sender jeg mails til dem der har budt ind.
Avatar billede mynetwork.dk Nybegynder
02. marts 2006 - 20:51 #5
Er meget interesseret i at give dig et godt tilbud på opgaven... dn@decaro.dk

Mvh. Dennis Nielsen
Decaro Development
www.decaro.dk
Avatar billede trofo Nybegynder
02. marts 2006 - 21:50 #6
Du er også velkommen til at kontakte mig på trofo@trofo.dk for at give dig et godt tilbud på opgaven. Til en rimelig pris.

Mvh
Troels Hansen
www.trofo.dk
Avatar billede sako Nybegynder
02. marts 2006 - 22:02 #7
Er lige blevet gjort opmærksom på at jeg ikke har nævnt hvilket program det skal laves i. Det skal være Flash som eksemplet (MX 2004) - beklager de manglende oplysninger.
Avatar billede Slettet bruger
03. marts 2006 - 07:00 #8
Skal der være tilhørende administrationssystem til applikationen?
Kontakt os via http://www.flashfactor.dk for tilbud.

Med venlig hilsen
Michael Jensen
Avatar billede sako Nybegynder
03. marts 2006 - 10:25 #9
Leverandøren er fundet - vi takker for fremsendte tilbud