Avatar billede nickern Nybegynder
02. marts 2006 - 15:11 Der er 5 kommentarer

Hvordan får I besøgende til jeres side?

Hejsa

jeg er nysgerrig i at vide hvordan I andre får besøgende til jeres egen side.
Selvfølgelig bruger jeg seo - men er ikke gået lige heldigt på alle mine sider. Bruger også linkpartners og banner.dk - ellers ikke så meget? Nogen der har nogle gode ideer?
Da jeg tager denne som en diskussion og ikke en debat er der kun 0 point at hente.
Avatar billede goose Nybegynder
02. marts 2006 - 15:16 #1
Ganske simpelt ved, at have noget fornuftigt indhold som folk gider læse, som folk gider linke til, som folk gider anbefale til andre og så ellers sørge for at holde sitet opdateret så folk gider komme tilbage.

Det er den korte opskrift.

/Goose
Avatar billede k_bergmann Nybegynder
02. marts 2006 - 16:41 #2
content is king :-)
Avatar billede goose Nybegynder
02. marts 2006 - 22:37 #3
Hvilket site er der i det hele taget tale om, et link her vil jo også give dig besøgende? :o)

/Goose
Avatar billede k_bergmann Nybegynder
02. marts 2006 - 22:41 #4
Avatar billede nickern Nybegynder
03. marts 2006 - 06:40 #5
ja - det er den side. Grunden til at jeg ikke lavede link var at det ikke ville kvalificerede besøgende. Hvis I forstår, I ville jo ikke kigge så meget efter det indhold som andre vil.