Avatar billede jumping_jack Nybegynder
02. marts 2006 - 12:48 Der er 1 kommentar og
1 løsning

IMAP: Skal kunne vælge mellem text/plain og text/html

Hej der.

Jeg har prøvet og prøvet og prøvet at rode med imap, for at det skal være muligt at hvis der er blevet sendt en mail til mig, hvor der både er almindelig text og html i, så skal man kunne vælge mellem at få vist ren html eller ren text.
Og hvis teksten så er base64 encoded, så skal den decode den ellers skal der bare vises teksten som ikke er encoded.
Jeg har været inde på php.net og set hvordan imap virker, men jeg kan ikke rigtig få det til at virke.
Og nogle gange, så virker det, og andre gange viser den bare teksten som base64 encoded.
Så hvis der er nogen der kan hjælpe mig med dette, så ville jeg blive over lykkelig.
Og jeg vil helst ikke bruge squirrel mail eller noget lignende, men min egen.
Avatar billede jumping_jack Nybegynder
02. marts 2006 - 14:28 #1
Jeg tror jeg har fundet ud af det, ved at tage og ændre og tilføje i noget herfra http://www.eksperten.dk/spm/515227, så virker det lige i øjeblikket, men skal lige have lavet nogle forskellige test, så vent med at komme med et svar :)
Avatar billede jumping_jack Nybegynder
23. marts 2006 - 12:42 #2
Det virkede, så jeg lukker og slukker