Avatar billede lokefar Nybegynder
28. februar 2006 - 15:44 Der er 1 kommentar

E-mail skift og mistet online status hos contact listen

Hej
Jeg valgte idag at forsøge at skifte e-mailen på mit passport.net, efter jeg havde gjort det skete det på msn at jeg ikke appaer online hos dem på min contact list samt at de ikke er online ved mig. Jeg kan ikke ændre e-mailen tilbage da det var en e-mail der ikke eksisterer mere. Nogen der kan hjælpe?

Endvidere har jeg så forsøgt at add'e mine contacts igen men det er heller ikke lykkedes. De kommer ikke ind i min liste. Noget hjælp her?
På forhånd tak.
Avatar billede dinkie Nybegynder
28. februar 2006 - 15:49 #1
Uden at være klog på det - så vil jeg tro at det kan tage dem noget tid at få flyttet alle info over på den nye mail adresse. Så Jeg ville nok slå koldt vand i blodet en dags tid os så panikke derefter ;)

Det at du ikke kan adde folk til din liste tyder også på at den er i et locked state hvorfor den så nødvendigvis må være i en eller anden for for proces.