Avatar billede berghammerj Nybegynder
28. februar 2006 - 10:04 Der er 7 kommentarer

downloade microsoft frontpage

nogen der ved hvor man kan downloade microsoft frontpage til redigering af hjemmesider.
Avatar billede peet49 Nybegynder
28. februar 2006 - 10:05 #1
Den kan købes hos microsoft.
Avatar billede datasource Nybegynder
28. februar 2006 - 10:18 #2
Du kan eller må ikke downloade Frontpage, lovligt.
Avatar billede boxer Nybegynder
28. februar 2006 - 10:19 #3
Ja, den er jo ikke gratis og hvad 2003 versionen angår, kræves det at man også har office 2003 installeret. Så det er faktisk hele pakken du skal have fat i.

Medmindre du vil bruge et gratis program som Stones Webwriter.
Læs forslagene fra et spørgsmål jeg selv har oprettet:
http://www.eksperten.dk/spm/690225
Avatar billede hcma Novice
28. februar 2006 - 10:27 #4
der jo den gamle Frontpage Express, som er en gratisudgave:
http://sssd.k12.ar.us/departments/dts/training/fp.htm
Avatar billede michael_stim Ekspert
28. februar 2006 - 10:29 #5
Eller openOffice. Hvor du får hele pakken gratis. Ikke frontpage men tror nok den er kompatbel.
Avatar billede michael_stim Ekspert
28. februar 2006 - 10:32 #6
Sikke dog en gang pis jeg lukker ud ;o) Sad i min egen verden og tænkte powerpoint og officepakken (pinligt) ;o)
Avatar billede hcma Novice
28. februar 2006 - 10:57 #7
så er der kun een ting at gøre: købe hele office-pakken  ;o)