Avatar billede nogetandet Nybegynder
27. februar 2006 - 20:45 Der er 5 kommentarer

VideoSeven fladskærm slukker hurtigt igen

Hej, jeg har fået fat i to 19" fladskærme fra Videoseven. Men har et lille problem, når man tænder kommer der billede på i 2-3 sekunder men så slukker den bare igen. Begge skærme gør præcis det samme. Der kommer også en svag hyletone fra skærmene når de er tændt.

Nogen som har en idé om hvad det kan skyldes?
Avatar billede ladyhawke Novice
27. februar 2006 - 21:09 #1
hvad har du koblet til dem? De fleste fladskærme skifter til standby efter få sekunder hvis de ikke får signal fra f.eks. en tændt computer
Avatar billede nogetandet Nybegynder
27. februar 2006 - 22:47 #2
Jeg synes jeg har prøvet lidt af hvert. Hvis man først kobler skærmen til når en computer er startet op kommer der billede på i 2-3 sekunder... Den kan fint vise windows billedet og sådan og man kan lige nå at gå ind i menuen på skærmen fx men den går stadig ud.
Avatar billede ladyhawke Novice
28. februar 2006 - 06:41 #3
Kig i manualem om der står noget, ellers ring til der hvor du har købt dem og spørg...
Avatar billede nogetandet Nybegynder
28. februar 2006 - 14:10 #4
Der er ingen manual til dem og jeg aner ikke hvor de er købt, det er nogle jeg har fået netop fordi de gør som de gør. Var lidt mere interesseret i om nogen vidste hvor fejlen kunne ligge, min far er elektromekaniker og derfor har vi mulighed for at lave dem, men det ville gøre det lidt nemmere hvis nogen havde viden om hvor sådan en fejl kunne ligge.
Avatar billede ladyhawke Novice
28. februar 2006 - 16:41 #5
Det er jeg ikke teknisk nok til på det punkt, men et langskud: har du kigget på nettet (hos producenten) for at se om der findes manualer/faqs vedr. de skærme?