Avatar billede blinkoman Nybegynder
27. februar 2006 - 14:51 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Ang billede

hej jeg har et problem...
jeg vil høre om det er mulig at få noget på et billede tilbage hvis det er gemt med den ny ændring... ?
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
27. februar 2006 - 15:00 #1
Du mener at du har et billede, og lavet rettelser på det, og derefter overskrevet den originale fil.
Nej, beklager, det kan du ikke ...medmindre det er en Photoshop PSD-fil du har gemt som, men det er det desværre nok ikke.
Avatar billede blinkoman Nybegynder
27. februar 2006 - 15:03 #2
nej det er en jpg fil...
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
27. februar 2006 - 15:08 #3
så er det jo kun et spørgsmål om du stadig har billedet i kameraet, hvis du selv har taget det.
Det er ærgeligt, men sådan er den digitale verden.
Avatar billede blinkoman Nybegynder
27. februar 2006 - 15:10 #4
det er i paint der er lavt om på billedet, hvis det har nogen betydning...
det er en meget lille ting der skal findes på billedt men er blevet slettet...
Avatar billede blinkoman Nybegynder
27. februar 2006 - 15:11 #5
for hvis jeg kender rigtig tror jeg at paint bare ligger oven på det org billede, men ved ikke hvordan man for det gamle tilbage... eller om det er muligt
Avatar billede boxer Nybegynder
27. februar 2006 - 15:13 #6
Er billedet taget med et digitalt kamera som du har adgang til og hvor gammelt er originalbilledet?
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
27. februar 2006 - 15:13 #7
Nej, jpeg-formattet arbejder ikke i nogen som helst form for lag, det gør derimod Photoshops PSD-format og den nye udgave af TIFF.
Avatar billede blinkoman Nybegynder
27. februar 2006 - 15:14 #8
har ikke adgang til kameraet og billedet er ikke ret gammelt...
Avatar billede blinkoman Nybegynder
27. februar 2006 - 15:16 #9
hmmm skod...
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
27. februar 2006 - 15:17 #10
Så ser jeg desværre ingen mulighed for dig...beklager!
Avatar billede boxer Nybegynder
27. februar 2006 - 15:20 #11
Heller ikke her :o/
Avatar billede Slettet bruger
01. marts 2006 - 19:08 #12
Har du aldrig haft dubletter af billedet og f.eks. smidt den ene i papirkurven
Avatar billede blinkoman Nybegynder
17. juni 2006 - 12:09 #13
okay