Avatar billede westegn Nybegynder
27. februar 2006 - 08:08 Der er 4 kommentarer

fejl i actionscript Flash billedgalleri?

Her er en opgave som jeg savner et løsningsforslag til. Da jeg ikke er særlig actionscript/flash kyndig håber jeg at dem der er interesseret i at løse opgave, gider opgive deres email så jeg kan sende filerne til ham, så han kan lave et brugbart løsningsforslag og sende tilbage til mig.

Jeg skal med andre ord have email-adresse på eventuelle interesserede!!!!!

--selve opgave----
(giver nok kun mening når du ser flash-filen)
Jeg har en flashsite med to scener med et flashbilledgalleri på hver. Koden til denne har jeg hentet på et tysk site og det er noget med at man har en række billeder liggende i stifinderen der bliver hentet ind i Flash via kode.

Hver scene har en knap der leder til den anden scene.

Mit problem er at når man kommer ind i første scene loades billederne fint til galleriet, men når jeg trykker knappen og springer til scene2 unloades mine thumbnails ikke. Så i scene 2 kan man se de samme thumbs som i den første scene (hvilket jo er noget lort, når de to gallerier er vidt forskellige).

Trækker man billederne i scene 2 ind for at se billedet i stort er det dog de rigtige billederne der tilhører scene 2.

Dvs vi har med andre ord et galleri der i thumbnails viser ét forkert billede og når man beder om at se det stort kommer det rigtige billede frem. Meget mærkeligt!!

------
Min tanke er at det sikkert er en lille bitte kodemæssig detalje som én med forstand på det nemt kan rette.

Jeg ville blive meget glad hvis der er nogle der kan hjælpe mig ud med opgaven.
Skriv og opgiv email hvis du er interesseret.
Avatar billede skovge Novice
03. marts 2006 - 08:01 #1
Prøv at sende det til: webmail(snabela)atomicdata.dk så skal jeg tage et kig på det!
Avatar billede westegn Nybegynder
03. marts 2006 - 17:11 #2
jeg forstår ikke helt hvad din mail hedder, skriv den lige igen. Så sender jeg materialet imorgen. Mange tak for din interesse.
Avatar billede westegn Nybegynder
03. marts 2006 - 17:12 #3
jeg forstår ikke helt hvad din mail hedder, skriv den lige igen. Så sender jeg materialet imorgen. Mange tak for din interesse.
Avatar billede skovge Novice
04. marts 2006 - 19:03 #4
udskift (snabela) med @