Avatar billede candymaniac Nybegynder
26. februar 2006 - 18:50 Der er 4 kommentarer

usb-splitter til bundkort

På mit bundkort er der stik så jeg kan tilslute to usb-enheder. Jeg bruger disse to til to usb porte på forsiden af mit kabinet. jeg har så købt en intern kortlæser, som også skal tilsluttes direkte på bundkortet. der er tale om et 5pins stik. Kan man få en splitter således at man kan tilslutte flere usb enheder? hvad hedder sådan en dims og hvor kan den købes?
Avatar billede candymaniac Nybegynder
26. februar 2006 - 20:00 #2
ja det er selvfølgelig en måde at løse det på...men en ret kostbar måde vil jeg mene...der må findes en fordeler til ët internt usb stik
26. februar 2006 - 20:03 #3
... små 100 Dkr ?
Avatar billede candymaniac Nybegynder
26. februar 2006 - 20:11 #4
ja det er da ikke en bondegård, men hvis man kan købe en fordeler og eksterne usb stik har jeg jo nok af. Så slipper jeg også for at have et kort mere i kabinettet.