Avatar billede oleheldam Nybegynder
24. februar 2006 - 16:14 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

ang. kommentarvindue i excel

Hejsa

Kan man i excel lave en knap på menulinien, som ved aktivering åbner et vindue med informationer, uden at vinduet ødelægger det regneark der arbejdes i. Vinduet skal kunne lukkes ved tryk på en knap eller efter et vis tidsrum (f.eks. 10 sek.)
Avatar billede brynil Nybegynder
24. februar 2006 - 16:22 #1
Du kan evt. tilrette en userform med informationer i fx en textbox.

Sæt ShowModal = False for userformen så du kan arbejde med arkene samtidig.
Avatar billede oleheldam Nybegynder
24. februar 2006 - 16:40 #2
Kunne du give et eksempel?
Avatar billede oleheldam Nybegynder
25. februar 2006 - 15:04 #3
jeg skulle måske lige præcisere at de informationer som jeg skal have i vinduet fremkommer via en makro, som formatere nogle felter i en anden mappe. hvordan får jeg anbragt denne tekst i en userform, der opfylder ovennævnte krav?
Avatar billede oleheldam Nybegynder
19. august 2010 - 06:42 #4
lukker