Avatar billede naked2000 Nybegynder
24. februar 2006 - 14:33 Der er 1 løsning

Synkroniser når man er offline

Vi har sat nogle af vores laptops op til at synkronisere når de logger af og på via GPO. Det virker faktisk også ret godt.

Det eneste problem jeg har er at når man så starter sin laptop hjemme på sit eget netværk begynder den at synkronisere selvom den ikke kan få fat på serveren og så får man jo nogle fejl.

Findes der en måde evt. i AD/GPO, hvor man kan sige til computeren at den ikke skal prøve på at synkronisere, hvis den ikke kan se AD'et?
Avatar billede naked2000 Nybegynder
11. juli 2006 - 13:56 #1
Tager den selv