Avatar billede kennijensen Nybegynder
23. februar 2006 - 12:39 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Mails slettes ikke med det samme

I Notes 6.5 kommer mails i papirkurv med det samme. Dette sker ikke på alle brugere. Det sker på alle nye medarbejdere, men ikke for de helt gamle. Jeg har opdateret design på alle brugere til version 6.5.

Når den ikke sletter, så sætter den et kryds yderst til venstre og man sletter så først ved nedluk eller F9

Nogen ideer, hvordan jeg kan få de andre brugere med ?
Avatar billede notes2c Nybegynder
23. februar 2006 - 12:42 #1
Indenunder indstillinger på mail db er der en indstilling hvor du bestemmer hvordan der skal slettes
Avatar billede jogii Nybegynder
23. februar 2006 - 12:43 #2
I Database Properties->Advanced properties kan du forneden sætte "Allow Softdeletions"
Det burde være det der skal til.
Avatar billede kennijensen Nybegynder
23. februar 2006 - 12:51 #3
Det virkede. jogii laver du ikke lige et svar, så jeg kan dele pointene
Avatar billede jogii Nybegynder
23. februar 2006 - 12:54 #4
Joda, må styrken være med dig