Avatar billede jensaa Nybegynder
11. november 1999 - 16:47 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Form med form efter billede?

Jeg mangler et component der kan lave forms med mærkelige forme. Altså så den former programmet efter billedet. Jeg har næsten det hele men baggrundsfarven til programmet kommer ind der hvor der er gennemsigtigt i billedet.
componenten skal helst være ed sourcekode, men hvis der ikke er sourcekode går det nok også, hvis altså der ikke er nogen popup start beskeder nårman bruger det.
Mange tak.
Avatar billede blackthorne Nybegynder
11. november 1999 - 17:01 #1
hmmm det nemmeste vil være woll2woll 1st class produkt. Der sagtens kan lave det du beskriver
Avatar billede blackthorne Nybegynder
11. november 1999 - 17:04 #2
download eventuelt en demo eller trial fra deres site www.woll2woll.com
Avatar billede jensaa Nybegynder
11. november 1999 - 19:11 #3
jeg ved ikke helt om det kan bruges så jeg lader svaret være åbent lidt endnu.
en demo er måske ikke lige hvad jeg leder efter men jeg er stadig i gang med at downloade så....
Håber at du/eller andre kan finde noget med kode da jeg bedst kan lide at kunne se koden som jeg bruger.
Avatar billede blackthorne Nybegynder
11. november 1999 - 19:18 #4
du kan få hele source koden med hvis du køber den dyre version.

Hvis det er professionelt program du skal udvikle, så kan jeg kun afbefale 1st class, det er et yderst gennemført produkt, med en genial dokumentation og support
Avatar billede jensaa Nybegynder
11. november 1999 - 23:07 #5
jeg har ikke særlig meget lyst (eller penge) til at købe den fulde version.
Det er mest en hobby at programmere så det er lige lidt for meget.
Jeg prøver at se om jeg kan finde et freeware!
Avatar billede ichbin Nybegynder
11. november 1999 - 23:45 #6
Du kan også hente Coolform fra et eller andet sted... Det er en FREEWARE component... Hvis ikke du kan finde den, så skriv til mig på stoons@get2net.dk , for jeg har den nemlig! (Til Delphi 3, ihvertfald!)
Avatar billede dj Nybegynder
16. november 1999 - 12:14 #7
jeg har komponenten til D4 og D5 også :)

E-mail: dj@software.dk
Avatar billede jensaa Nybegynder
16. november 1999 - 13:51 #8
da jeg ikke hr fået nogen synderlig hjælp af nogen herinde(jeg fandt frem til coolform flere dage før i kom med det)
har jeg besluttet mig for at lukke spørgsmålet.
kig på jeres svar og sig til jer selv om i har været til nogen hjælp.
Nå men håber i vil svare næste gang jeg stiller et spørgsmål.