Avatar billede jonat Nybegynder
22. februar 2006 - 23:37 Der er 2 kommentarer

Composite på projektor

Hej....

Jeg har lige købt projektor...

Når man søger efter inputs den kan vise, er der noget der hedder "composite".

Hvilket stik er det der bruges til "composite" og hvad er det?

Mvh.
Jonat.
Avatar billede innercitydk Nybegynder
23. februar 2006 - 08:02 #1
Composite er det stik der sidder på et 3delt scart: rød, hvid og gul. Composite er det gule stik (video). Ældre grafikkort havde som regel en composite udgang på kortet. Nu kommer langt de fleste med s-video, og en adapter til composite, altså det lille gule stik.

Vh
Avatar billede innercitydk Nybegynder
23. februar 2006 - 08:02 #2
Stikket der bruges er et almindeligt kabel som du bruger mellem din forstærker og cd afspiller. Farven er underordnet.