Avatar billede cldu Nybegynder
11. november 1999 - 16:26 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

3DSMAX -> .ai sekvens.

Hej nørder! :-)

Jeg har brug for lidt hjælp. Jeg vil gerne vide, om der er en måde at få 3DS til at eksportere til vektor-grafik såsom .ai (illustrator)? Evt. om der er en nem måde at gøre det på så man ikke skal eksportere HVER frame i et projekt. Jeg udloder 60 point og en credit på www.aenema.dk til FØRSTE og BEDSTE svar. Jeg glæder mig til at høre fra folket! :-)
Avatar billede i11uzion Nybegynder
11. november 1999 - 17:24 #1
Æv bæv, jeg ved det ikke... :(
Avatar billede cldu Nybegynder
11. november 1999 - 17:26 #2
hmm.. er der ANDRE der ved noget? :-)~
Avatar billede ichbin Nybegynder
11. november 1999 - 23:43 #3
Yep! Du kan bruge Illustrator 4.0 (4.1 hvis du bruger 3dsmax 3!)
Jeg har aldrig prøvet det men læst om det på digmation's hjemmeside (digimation.com tror jeg nok) så jeg kan ikke sige noget om den kan det dersens med at springe nogle frames over, men det kan 3dsmax hvist nok, kan den ikke? (Jeg tror det er noget med at sætte ...every n'th frame... til et eller andet!)

Avatar billede cldu Nybegynder
12. november 1999 - 00:38 #4
ichbin: det lyder lovende. Pointene er dine hvis A: du finder et direkte link der virker. B: du finder ud af om dette plugin virkelig KAN eksportere til .ai :-)
Avatar billede cldu Nybegynder
15. november 1999 - 07:41 #5
ichbin: du vil ikke have points eller hvad?
Avatar billede klausd Nybegynder
17. november 1999 - 15:59 #6
http://www.digimation.com/
kik under software / 3D Studio Plug-ins / 3D Studio Max I-O :

Illustrate! 4 is a revolutionary step forward in rendering technology for 3D Studio MAX. Now you can output vector artwork directly from within 3DS MAX! The output includes the object's surface color and transparency as well as the object's lines. Lines have support for individual thickness, color, and linestyle. Supported output types include: Shockwave Flash, Adobe Illustrator, and Autocad DXF.

Avatar billede cldu Nybegynder
22. november 1999 - 20:53 #7
KlausD: jeg har oprettet et spm. til DIG på 30 points. Dem synes jeg trods alt du skal have for at finde linket + beskrivelse :-)

tak for det!