Avatar billede kills Nybegynder
22. februar 2006 - 20:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Slå fladskærm til bærbar

Hejsa jeg har lige købt en dejlig 17 tommer fladskærm jeg vil slå til min efterhånden gamle bærbar. Men problemet er når jeg starter den siger den noget med out of range.. først når jeg kommer ind i windows, kan godt se opstarten... skærmen kører 60 hertz og kan ikke stilles til andet. jeg kan godt se billedet på fladskærmen hvis jeg sætter den til 4bit og 256 farver...

Er der nogen der ved hvordan jeg får skærmen til at fungrer optimalt, er der et program jeg kan installere eller ligende.. ?

på forhånd tak
Avatar billede kills Nybegynder
22. februar 2006 - 20:16 #1
Lige inden jeg kommer ind i windows siger den: Working frequency range
hf: 30khz-80khz
vf: 55hz-75hz
Max.Res 1280x1024

Current mode:
HF: 94 KHZ
VF: 84 Hz

det er vel de tal jeg skal have lavet om på en eller anden måde..
Avatar billede peet49 Nybegynder
22. februar 2006 - 20:33 #2
Gå i enhedshåndtering og fjern skærm og skærmkort , genstart og lav nye indstillinger for skærmen.
Avatar billede kills Nybegynder
18. december 2006 - 11:56 #3
hej