Avatar billede kewlziox Nybegynder
22. februar 2006 - 10:43 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hjælp til Heatpipe

Hej Eksperten

Jeg har i skolen gang i et større eksperiment med en heatpipe. Til rapporten vil jeg gerne fortælle lidt om heatpipens historie og den baggrund, men kan næsten ikke finde noget relevant.

Ville høre om nogle af jer ville hjælpe mig med at finde nogle links eller har andre ideer til hvor jeg kan finde noget om heatpipens baggrund, hvem der opfandt, hvordan man opfandt den osv. osv.

Hils omkring jer! :P
Avatar billede screem_brille Novice
22. februar 2006 - 10:45 #1
søg efter et køle anlægs virkemåde med kompressor, så vil du finde info om kølemiddeler, og hvad det er der sker i processen, når du først forstår den process, kan du lave det andet med en hånd på ryggen ;)
Avatar billede screem_brille Novice
08. februar 2007 - 09:18 #2
brug for mere hjælp ?