Avatar billede kurta Nybegynder
21. februar 2006 - 23:38 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Problemer med spil

Heysa

Jeg har en mase spil som jeg ikke kan spille mere. Næsten med det samme jeg starte spillet gider mim puter ikke mere.
Alle mine sidste point for hjælp.
Avatar billede boxer Nybegynder
21. februar 2006 - 23:39 #1
Det kunne måske hjælpe at opdatere din driver til grafikkortet.
Sørg for at have nyeste DirectX.
Avatar billede kurta Nybegynder
21. februar 2006 - 23:57 #2
Skal alt det der ikke vær iorden når man lige har formatet sin puter.
Avatar billede levithan Nybegynder
22. februar 2006 - 00:00 #3
directX er ikke med som standart den skal hentes ved siden af.

når du siger spillene vil starte op mere hvad fejl besked kommer der
Avatar billede boxer Nybegynder
22. februar 2006 - 00:01 #4
Nej, det kan du ikke forvente.
Hvis du har hentet alle opdateringerne via windows update, er directx iorden.
Men du skal med garanti bruge grafikkortdriver og måske også chipsetdriver.

Der findes et gratis program - Everest. Det kan hjælpe dig med at finde ud af hvor du kan hente drivere:
http://www.majorgeeks.com/download4181.html
Avatar billede kurta Nybegynder
22. februar 2006 - 00:11 #5
den slutter bare og går tilbage til skærmen. jeg prøver det pogram der og windows opdate. hvordan finder jeg ud om jeg mangler driver af chipset.
Avatar billede levithan Nybegynder
22. februar 2006 - 00:13 #6
de følge med cdrommen fra bundkortet og  hvis du ikke har brugt den har du ikke installret dem
Avatar billede boxer Nybegynder
22. februar 2006 - 00:16 #7
For at opdatere driveren til chipsettet, åbner du Everest, klikker på motherboard i menuen til venstre og på chipset.
Nede i bunden af skærmbilledet til venstre finder du link til driveren.
Oppe i toppen kan du se hvilken type chipset du har - det skal du bruge når du henter driveren.

For at finde driver til grafikkortet, klikker du på grafikkort til venstre og GPU. Så kan du se hvilket grafikkort du har og hvor du kan hente driveren.
Avatar billede kurta Nybegynder
22. februar 2006 - 01:03 #8
feeeedest. nu virker det jeg har spillet uden noget problemer. boxer du er en gut :) der fulgte ingen cd med men everest er sku et fedt pogram. har hentet det meste på windows nu.
Avatar billede boxer Nybegynder
22. februar 2006 - 01:31 #9
Så kommer der lige et svar fra mig :o)
Avatar billede jonasdreyer Nybegynder
22. februar 2006 - 01:32 #10
Boxer er altid på banen.. Boxer ang. scream. Du har ret :)
Avatar billede boxer Nybegynder
22. februar 2006 - 01:39 #11
Tak jonasdreyer :o)
Avatar billede kurta Nybegynder
22. februar 2006 - 16:34 #12
Thanx :)
Avatar billede boxer Nybegynder
22. februar 2006 - 18:12 #13
Velbekomme :o)