Avatar billede caroc Praktikant
30. april 2001 - 19:25 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

The sims

Hej.
Jeg har i et stykke tid haft spillet the sims. Så fandt jeg ud af at man på siden http://www.thesims.com (desuden også andre sider som der linkes til på siden) kan downloades forskellige ting. f.eks. ekstra møbler osv.
Men når jeg downloader dem og har pakket dem ud i download mappen i the sims mappen, kommer de godtnok med i spillet, men når man køber dem kommer de ikke på skærmen..

Avatar billede caroc Praktikant
30. april 2001 - 19:37 #1
der ville også hjælpe hvis nogen havde nogen links hvor det helt sikkert virker. Men tror næsten at det må være mig der har gjordt noget galt..

please hjælp mig..
Avatar billede sanne7913 Nybegynder
30. april 2001 - 20:22 #2
Hej caroc

Jeg har det samme problem, og har ved at læse mig igennem deres hjemmeside fundet frem til følgende:
Der er visse ting der kun kan bruges i expansion pakken \"Sims living large\", hvis de downloades til det alm. Sims opstår problemet. MEN.. også selvom du evt skulle være i besiddelse af Sims living large, kan du dog godt komme ud for det alligevel, hvilket som de skriver, ofte vil ske hvis det er en piratkopi. Er det imidlertid den ægte Sims living large, så kan der downloades en patch som skulle kunne løse problemet, det forudsætter naturligvis, at du har \"Sims Living Large\" installeret på maskinen.
/Jean
Avatar billede seymour Nybegynder
30. april 2001 - 20:52 #3
Jeg har selv spillet med jeg downloader alle mine ting på www.simfreak.com de virker altid for mig.
Det er også en nem side at forstå.
Der kan du også downloade skins (mennesker)
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
30. april 2001 - 21:32 #4
Har i den patch hvor de blir nøgne?? Herre sejt...
Avatar billede sanne7913 Nybegynder
30. april 2001 - 22:12 #5

hvis nogle vil have den, så findes den her.
http://www.evilanvil.com/streeter/newdframe.html
Avatar billede caroc Praktikant
26. maj 2001 - 23:20 #6
viker altså ikke så lukker