Avatar billede aros Nybegynder
21. februar 2006 - 14:27 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Unlock Motorola L7

Hejsa
Er der nogen der kender et sted, gerne i Århus-området, der kan klare at unlocke en Motorola L7??
Avatar billede lucas2000 Novice
23. februar 2006 - 08:44 #1
Prøv på http://www.mobildebat.dk/

Der plejer at være nogen med styr på den slags :-)
Avatar billede aros Nybegynder
24. februar 2006 - 17:55 #2
Har prøvet ved 4 forskellige unlockere, som alle siger at det er for tidligt, deres software er ikke opdateret endnu, så jeg venter med "spænding".

smid et svar, hvis du vil have del i pointene
Avatar billede lucas2000 Novice
27. februar 2006 - 09:03 #3
Samler ikke point :-)
Avatar billede mattail Nybegynder
01. marts 2006 - 12:34 #4
Står med samme problem, jeg købte en L7 i forgårs d. 27/02 og prøvede at få den låst op hos mobilehouse.dk ved nørrebrogade, han ødelagde skærmen så den slet ikke lyste mere, den viste slet ikke noget på skærmen mere. Han fortalte mig så han vil bytte den til en nye hos motorola men der vil gå en uge (stolede ikke helt på ham). Det er så meningen jeg vil tage og få den byttet i dag og bare sige der var noget i vejen med den da jeg tændte den, det regner jeg med kan lad sig gøre.
Jeg ringede så til forskellige unlock forretninger i dag og de fortalte mig at den eneste måde man kan låse den op lige p.t er ved at ridse i printpladen og det var så det ham hos mobilehouse.dk gjorde. Der kommer nyt software on en uges tid som skulle låse den type op, jeg har heldigvis fundet en som lige netop har fået opdateret hans software men har han ikke prøvet det på L7'eren endnu, han sagde jeg kunne komme forbi og prøve, det eneste han gør er at sætte telefonen til og så fortæller softwaren om den kan låses op, ikke noget med at åbne telefonen helt som ham den anden gjorde.
Nå det blev længere end jeg havde regnet med men som svar på dit spørgsmål så vil jeg råde dig til at ringe til dem igen og spørge om hvornår de regner med at kunne låse den op, jeg har fået bekræftet 2 steder her i kbh at der er nyt software på vej (en uges tid)så ring og hør om de også snart opgraderer deres software.
Avatar billede aros Nybegynder
01. marts 2006 - 18:29 #5
Mattail>> smid et svar som tak for hjælpen, jeg prøver at gå forbi min lokale unlocker i morgen
Avatar billede mattail Nybegynder
01. marts 2006 - 19:44 #6
Jamen her er den så:-)Held og lykke med det.
Jeg har fået byttet min, den ligger og oplader lige nu så smutter jeg en tur i morgen og får den låst op.
Avatar billede neontetra Nybegynder
05. august 2014 - 09:37 #7
Hej. Du behøver ikke gå nogen steder for at låse telefonen. Du kan låse det sikrere og nemmere bare at være fra dit hjem ved hjælp af unlock kode. Alt du behøver at gøre er at besøge http://www.prounlocking.com/motorola-l7/rs5wp9/ indsende de nødvendige oplysninger og få den nøjagtige oplåsningskode til en overkommelig pris med nem oplåsning vejledning. Held og lykke.