Avatar billede kenned-adriano Nybegynder
21. februar 2006 - 13:22 Der er 5 kommentarer

Oplysninger søges

Hej,
Jeg har projekt opgave om kunst --> arkitektur. Så ville jeg lige høre om der var nogle som vidste hvor jeg ville kunne finde oplysninger og andre gode ting og sager om emnet :D
På forhånd tak
Kenneth
Avatar billede doggy82 Praktikant
21. februar 2006 - 13:34 #1
Hvad mener du med "kunst --> arkitektur". Det er pilen jeg er i tvivl om hvad skal betyde.

Men mener du alt om kunst og arkitektur?!
Det er mildesttalt et meget bredt emne!
Og snakker vi teknisk, analyse af enkelte værker, analyse af stilarter, analyse af begrebet kunst, eller hvad?!

Du må lige specificere det lidt nærmere :)
Avatar billede helle100 Nybegynder
21. februar 2006 - 13:34 #2
Med den nye kulturkanon, er du vel næsten nødt til også at komme omkring de 12 der er med under arkitektur: http://www.kulturministeriet.dk/sw33981.asp
Avatar billede doggy82 Praktikant
21. februar 2006 - 13:36 #3
Og hvad skal dit endelige produkt være? En rapport? Og hvilket niveau er vi på? Folkeskole?
Avatar billede kenned-adriano Nybegynder
21. februar 2006 - 14:52 #4
Det med pilen var fordi vi i klassen som overordnet emne har Kunst og som delemne har jeg valgt Arkitektur..Produktet er en rapport da jeg ikke har forstand på at lave f.eks. en arkitekttegning, desværre.
Det er folkeskole, 9 klasse.
Avatar billede rynke10 Novice
21. februar 2006 - 16:57 #5
Hvis det er bygninger der i sig selv er kunstværker, så kig lidt på de små nybyggerier her.
http://images.businessweek.com/ss/05/12/china_wonders/index_01.htm