Avatar billede cybermaster Nybegynder
21. februar 2006 - 11:30 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Ønsker kontakt med hardcore flash designer/porgramør

Jeg har et mode/design firma der henvender sig til kvinder i 17 - 50 års alderen. Jeg ønsker mig en ny side, som "sparker røv" med hensyn til design, og det nyeste inden for design på nettet. Jeg har billeder/tekst m.m. der skal være på siden.

Jeg vil helset undgå at poste mine firmas informationer her.

Jeg håber jeg kan finde en der kan indfri mine forventninger for en sted mellem 7 - 15.000 kr. klassen.

Håber der kommer et par seriøse. der kan vise mig noget af det de har lavet.

mvh.

Henrik
Avatar billede dr-kermit Nybegynder
21. februar 2006 - 11:47 #1
Hejsa Cybermaster,

Jeg er ikke selv den du leder efter, men jeg har en gammel kollega, som jeg også sidenhen har brugt i krævende flash opgaver. Hvis du er intresseret vil jeg gerne sende dig hendes kontakt informationer.

Mvh Kenneth Nielsen
Avatar billede dr-kermit Nybegynder
21. februar 2006 - 11:48 #2
Btw har hun lavet hele det flash site her...

http://www.viharbrugfordig.dk/

Mvh Kenneth Nielsen
Avatar billede mnt Nybegynder
21. februar 2006 - 11:53 #3
Hej Henrik,
Mit navn er Mads Timmermann. Jeg arbejder dagligt med design og udarbejdelse af hjemmesider, både i reklamebureau og freelance.
Jeg kan designe flotte, brugervenlige og stabile hjemmesider til meget billige penge grundet jeg er under uddannelse, og håber på at du finder det interessant at få lavet en hjemmeside flot grafisk, funktionsmæssigt og ikke mindst billigt.

Håber på din interesse samt at høre fra dig.

mads(a)timmer.dk
www.timmer.dk <-- referencer
+45 61 68 20 93
Avatar billede krogstrup Nybegynder
21. februar 2006 - 12:03 #4
cybermaster >
Jeg har muligvis ikke ret, men jeg vil blive særdeles overrasket hvis du kan hyre en såkaldt "hardcore flash designer" til at producere et helt site til et prisniveau på mellem 7 - 15.000 kr. Hvis du seriøst ønsker noget der "sparker røv" tror jeg prislejet kommer til at ligge et helt andet sted.

Blot min ydmyge mening :-)
Avatar billede cybermaster Nybegynder
21. februar 2006 - 12:24 #5
krogstrup -> jeg ved desværre ikke om du har ret, men jeg håber det ikke :o)
Avatar billede cybermaster Nybegynder
21. februar 2006 - 13:19 #6
Afventer og ser om der kommer flere indlæg.
Avatar billede kreativmedie Nybegynder
21. februar 2006 - 13:47 #7
- det gør der :)

Jeg er selvstændig grafiker/webdesigner. Nyt firmarettet website er under udvikling, men indtil da har jeg mit gamle portfolio liggende på www.kreativmedie.dk. Det viser ikke til fulde mine kompetencer inden for Flash - endnu.
Hvis du er interesseret i at vide mere om hvad jeg og mine kontakter kan tilbyde dig, så kontakt mig gerne på e-mail lasse[a]kreativmedie.dk så vi kan fortsætte samtalen der. Jeg er desuden interesseret i at høre hvad dine dybere tanker er, bl.a. mht. til deadline, da jeg p.t. er booket op indtil midten af marts.

mvh
Lasse Adolphsen
Avatar billede trofo Nybegynder
21. februar 2006 - 15:35 #8
Du er også velkommen til at kontakte mig idet jeg også kan give dig en pris efter nærmere informartion.

Du kan kontakte mig på trofo@trofo.dk.

Hjemmesiden er på www.trofo.dk
Avatar billede docks Nybegynder
21. februar 2006 - 16:06 #9
Opgaven lyder spændende - især målgruppen 17-50 år ... ret usædvaneligt spring... vil gerne høre mere om dine tanker. Du kan kontakte mig på info@de-silva.dk.

Jeg har desværre ikke haft tid til at lave min egen hjemmeside, men jeg har bl.a. lavet hjemmesiden til det firma jeg arbejder for - www.verticportals.com - mange af de sites under cases har jeg også været involveret i.
Avatar billede gecko Nybegynder
23. februar 2006 - 08:09 #10
Hej Henrik

Jeg vil også gerne byde ind: www.etrix.dk
Avatar billede mobius6 Juniormester
23. februar 2006 - 16:25 #11
"Jeg ønsker mig en ny side, som "sparker røv" med hensyn til design, og det nyeste inden for design på nettet. - 7 - 15.000 kr. klassen.

må nok tilslutte mig krogstrup's kommentar, det kan ikke lade sig gøre.

(jeg ville også gerne have den nye Audi super deluxe men jeg vil altså kun betale 100.000 for den.) ???

at lave det du efterspørger kræver rutine og både design og programmerongskompetancer på højt niveau. INGEN såkaldt multimediedesigner som har taget et 18 mdr's kursus vil komme i nærheden af det...desværre. Så hvad end der måtte være af positiv gå-på mod kan man næsten pr. defination sige at det ikke vil lykkedes dig.
skal det laves proffessionelt af nogen som har rutinen og kompetancen skal du have en anden pengepung op på bordet, dit budget pt. dækker lige knapt et Logo-layout, hvis det skal være rigtigt proff.

mit råd til dig er derfor at enten sætte ambitionerne ned eller sparre lidt sammen.
du vil uden tvivl komme i grælle vanskeligheder ved at give opgaven til en som gerne vil men sandsynligvis ikke kan når det kommer til stykket.

du kan skrive til mobius6@gmail.com hvis du er interesseret i at søge kontakter udover Dk - i Hong Kong fx vil du kunne få det lavet til uder 1/2 pris af i DK og på et niveau som er det samme omend ikke højere. Men en fordobling af budgettet er u-undgåelig hvis du skal have et resultat som du efterspørger.

og nej det er ikke for at være negativ, blot realistisk ;-)
god vilje kan man komme langt med, men det 'er desværre ikke nok.
Avatar billede cybermaster Nybegynder
24. februar 2006 - 21:47 #12
Jeg takker forsat for indlæg, og vender tilbage i starten af ugen.

mvh

Henrik
Avatar billede cybermaster Nybegynder
03. marts 2006 - 11:52 #13
Jeg har ikke glemt dette indlæg, jeg er bare ked at at skulle gå på kompromi med noget.

Jeg ønsker mig forsat en hardcore hjemmeside.
Jeg har nu kontakt til en 3dmax/arkitekt, der er ved at designe et 3d univeres.
En fotograf der er ved at tage nye billeder.
2 modeller.
en animator der skal lave nogle efekter til siden.
en der kan lave noget fed baggrundsmusik.

Kan godt se at dette ikke kan laves for 7-15.000 kr. men nogle af dem kender jeg, og for en god pris på det.

Jeg kontakter en af jer, nok inden for 3 uger, til at sætte det hele sammen til en "hardcore" side.

Med venlig hilsen

Henrik
Avatar billede pulento Nybegynder
09. marts 2006 - 23:34 #14
"...Jeg har et mode/design firma der henvender sig til kvinder i 17 - 50 års alderen. Jeg ønsker mig en ny side, som "sparker røv" med hensyn til design, og det nyeste inden for design på nettet."

Har du kigget på www.flotdesign.dk .. det vil jeg gøre hvis jeg var dig. Alle design du finder der opfylder dine krav, også i forhold til den ønskede pris ;)

Kontakt mig venligt hvis du endnu ikke har fået et godt tilbud.

www.flotdesign.dk
Avatar billede trofo Nybegynder
10. marts 2006 - 00:21 #15
@cybermaster

Du er stadig velkommen til få et tilbud af mig. Jeg er sikker på at jeg kan levere det du ønsker indenfor den økonomiske ramme. Måske endda billigere.
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
11. marts 2006 - 18:19 #16
Hej Henrik, du skal ikke tage dig af de "dyre drenge" der vrænger sig i tråden, der findes massere af andre der gerne vil gøre dit arbejde for præcis den pris du tilbyder. så bare lad dem være.
Avatar billede docks Nybegynder
11. marts 2006 - 22:22 #17
kasperjensen:

man får ofte det man betaler for... kan ikke købe en Lada og regne med performance som en Ferrari...
Avatar billede pulento Nybegynder
13. marts 2006 - 11:22 #18
.

cybermaster...der er flere ferrari til salg til lada pris på www.flotdesign.dk

www.flotdesign.dk
Avatar billede dr-kermit Nybegynder
13. marts 2006 - 13:07 #19
Kunne efterhånden være rart at høre noget fra ? stilleren....

Det er efterhånden lidt for ofte man bliver stillet en opgave i udsigt og så hører man intet fra vedkommende...

Kenneth
Avatar billede pulento Nybegynder
15. marts 2006 - 11:37 #20
..hvad med en regel der siger et de skal oplyse hvis opgaven er løst er om dert er lavet en aftale...