Avatar billede meldal Nybegynder
21. februar 2006 - 09:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

s-vhs

Hej Alle

Jeg har et problem! Jeg har en laptop med s-vhs stik. Når jeg når jeg kopler mit s-vhs stik via scart til mit tv får jeg kun et sort hvidt billede! Mit tv er et B&O MX 2000 ikke det nyeste med jeg har ikke planer om at skifte det. Jeg er kommet så langt at jeg har fundet ud af at det er tvét der er problemet, tror det er når signalet går fra digital til analog. Er der nogen her der har erfaring med dette? FIndes der er slags konverter på markedet der kan hjælpe mig med dette eller noget andet jeg kan gøre uden at skulle skifte mit tv.

På forhånd tak

Nicolai
Avatar billede jokkejensen Novice
21. februar 2006 - 10:03 #1
Jeg vil anbefale dig at købe et S-video til composite video stik.. altså få lavet det s-video om til et "gult stik" der kan passe i et scart-stik og derved sætte det ind i dit TV..

Det er ofte S-video der ikke virker på de "ældre" tv..

A-Z har en 10M løsning med S-video til Composite, scart adapter (10M lyd og video)
Avatar billede meldal Nybegynder
21. februar 2006 - 10:09 #2
Hej Jokke

Jamen jeg tror det er sådan et jeg har! Det kabel jeg bruger er s-vidio i den ene ende og 3 stik (gult,rødt og sort tror jeg) i den anden de 3 stik er så sat i et scart stik og videre ind i tvét! Er det det du mener så virker det ikke!
Avatar billede screem_brille Novice
21. februar 2006 - 10:16 #3
hvilket tv system har du valgt som output fra dit grafikkort ? det skal stå til Pal b/g
Avatar billede meldal Nybegynder
21. februar 2006 - 10:26 #4
Screem ja men det gør ingen forskel om jeg bruger pal eller NTSC det er stadig sort hvid.