Avatar billede lubker Nybegynder
21. februar 2006 - 09:35 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Udskriv uden sidehoved / sidefod

Hej eksperter.
Jeg er i gang med at udvikle en online version af et delphiprogram jeg engang har lavet.

Her er jeg desværre stødt ind i et problem, da jeg ikke har de samme muligheder for at tilpasse udskriften.

Jeg ønsker derfor en funktion hvor jeg kan udskrive indhold uden at der vises sidehoved og sidefod, med oplysninger om adressen siden er udskrevet fra.

Kan dette lade sig gøre?

Hvis ikke kan man så lave det gennem noget pdf eller...?
Avatar billede steven Nybegynder
21. februar 2006 - 09:45 #1
Hej Lubker,

Dette gøres i sideopsætningen i Internet Explorer:
File -> Page Setup
Fjern teksten i linierne Header og Footer.

Mig bekendt er det ikke muligt at gøre serverside, med mindre du laver siden om til pdf.

Mvh, Steven
Avatar billede lubker Nybegynder
21. februar 2006 - 09:48 #2
Ved godt det kan gøres manuelt, men ønsker en funktion der kan gøre det automatisk.
Avatar billede keysersoze Guru
21. februar 2006 - 09:50 #3
det kan du kun vha activex - et af de bedste hertil er nok dette; http://www.meadroid.com/sx_intro.asp
Avatar billede lubker Nybegynder
21. februar 2006 - 09:54 #4
Ja, men $500 er også en slags penge...
Avatar billede keysersoze Guru
21. februar 2006 - 10:55 #5
så vidt jeg husker må man gerne bruge deres simple udgave non-profit gratis - i hvert fald har nogle af deres tidligere versioner været i den retning.
Avatar billede keysersoze Guru
27. marts 2006 - 11:44 #6
kommet videre?
Avatar billede keysersoze Guru
25. maj 2006 - 12:51 #7
?
Avatar billede lubker Nybegynder
25. maj 2006 - 12:57 #8
Dette indlæg var jeg da helt kommet fra igen.
Jeg fandt en helt anden løsning, men ellers var det et udmærket svar.